Βοηθητικές οδηγίες
Μερικές βοηθητικές οδηγίες για τη συντήρηση , τα προβλήματα του υπολογιστής σας και του εκτυπωτή.
1. Μην αφήνετε τον υπολογιστή ή την οθόνη ανοιχτά μετά την εργασία σας ή το βράδυ για να αποφύγετε βλάβες από αυξομειώσεις τάσης.
2. Αποφεύγετε να έχετε κοντά στην οθόνη ή την κεντρική μονάδα του υπολογιστή κινητά τηλέφωνα ή άλλες ασύρματες συσκευές καθώς και ηχεία. Υπάρχει κίνδυνος μόνιμης βλάβης ή και καταστροφής του υπολογιστή ή κάποιας από τις συσκευές σας.
3. Αποφεύγετε να έχετε κοντά στις συσκευές σας τρόφιμα ή ποτά.
4. Μην τοποθετείτε τον υπολογιστή και τα περιφερειακά του πάνω ή κοντά σε πηγές θερμότητας όπως καλοριφέρ ή θερμοσυσσωρευτές.
5. Μην καλύπτετε τους αγωγούς ροής του αέρα των συσκευών.
6. Αποφύγετε την τοποθέτηση των συσκευών πάνω σε άλλες. Μπορεί να υπάρξει υπερθέρμανση.
7. Μην τοποθετείτε τις συσκευές σας σε χώρο όπου υπάρχει σκόνη.
8. Μην μετακινείτε τον υπολογιστή όταν είναι ανοιχτός.
9. Μην καθαρίζετε την οθόνη, το φίλτρο της, το πληκτρολόγιο και άλλα πλαστικά μέρη του υπολογιστή με χημικά καθαριστικά. Προτιμήστε ένα ελαφρά βρεγμένο πανί.
10. Μην χρησιμοποιείτε στον εκτυπωτή τσαλακωμένα, λερωμένα ή νοτισμένα χαρτιά. Επίσης, μην χρησιμοποιείτε άλλα χαρτιά εκτός από τα κλασικά Α4, Α5, φακέλους κλπ (για παράδειγμα σελίδες τετραδίων, μη ειδικά χαρτόνια κα).
1. Εκτελείτε τακτικά την ενημέρωση του antivirus και τον έλεγχο του σκληρού σας για ιούς.
2. Μην ανοίγετε mail αν δεν γνωρίζετε τον αποστολέα ή αν δεν περιμένετε mail με το συγκεκριμένο θέμα. Προσοχή στα συνημμένα που ανοίγετε. Δεν είναι απαραίτητο να τα αποθηκεύσετε για να μεταφερθεί κάποιος πιθανός ιός.
3. Αποφύγετε τα downloads από προγράμματα συνομιλίας (MIRC, ICQ, Yahoo, Messenger), από προγράμματα file sharing (Kazaa, Morpheus κα) ή από sites που δεν είναι αξιόπιστα.
4. Μην χρησιμοποιείτε δισκέτες με αρχεία από άλλους υπολογιστές πριν να ελεγχθούν για ύπαρξη ιών.
5. Εκτελείτε τακτικά την Εξέταση δίσκων (Scandisk) καθώς και την Ανασυγκρότηση δίσκων (Defrag disk) που βρίσκονται στα Εργαλεία συστήματος (System tools) των Βοηθημάτων (Accessories) στο μενού Έναρξη (Start).
6. Μην εγκαθιστάτε εφαρμογές από μη αξιόπιστες πηγές και αν αυτές δεν σας είναι απολύτως απαραίτητες. Ακόμα κι αν τις απεγκαταστήσετε θα αφήσουν "σκουπίδια" στον υπολογιστή σας.
7. Ελευθερώστε τον δίσκο σας από προγράμματα και αρχεία που δεν χρειάζεστε. Για την καλή λειτουργία του ο δίσκος απαιτεί ελεύθερο περίπου το 10% της χωρητικότητάς του.
8. Αποφύγετε την αυτόματη έναρξη προγραμμάτων κατά την εκκίνηση των Windows. Τέτοια προγράμματα εμφανίζονται συνήθως στην μπάρα εργασιών δίπλα στο ρολόι του υπολογιστή.
1. Ελέγξτε αν το καλώδιο τροφοδοσίας είναι σωστά στην θέση του.
2. Ελέγξτε αν ο διακόπτης του τροφοδοτικού, στο πίσω μέρος του υπολογιστή είναι ανοιχτός.
3. Ελέγξτε αν ανάβουν τα λαμπάκια στο μπροστά μέρος του υπολογιστή. Αν όχι, βγάλτε και ξαναβάλετέ το καλώδιο τροφοδοσίας του υπολογιστή.
4. Αν το πρόβλημα δεν λυθεί πρέπει να επικοινωνήσετε για βοήθεια.
1. Κρατήστε πατημένο για 5-10 δευτερόλεπτα τοκουμπί Power ώσπου να κλείσει ο υπολογιστής. Δοκιμάστε να εκκινήσετε ξανά.
2. Αν κολλάει πάλι ελέγξτε αν έχετε ξεχάσει δισκέτα μέσα στο floppy drive. Βγάλτε την και πατήστε Enter.
3. Αν το πρόβλημα δεν λυθεί πρέπει να επικοινωνήσετε για βοήθεια.
1. Κρατήστε πατημένο για 5-10 δευτερόλεπτα το κουμπί Power ώσπου να κλείσει ο υπολογιστής. Δοκιμάστε να εκκινήσετε ξανά.
2. Πατήστε τα πλήκτρα NumLock ή Caps Lock και ελέγξτε αν τα ανάλογα λαμπάκια στο πληκτρολόγιο ανταποκρίνονται. Αν δεν ανταποκρίνονται πατήστε το κουμπί του Reset στο μπροστά μέρος του υπολογιστή. Αν ανταποκρίνονται σημαίνει ότι ο υπολογιστής προσπαθεί να εκκινήσει. Δώστε του λίγο χρόνο.
3.Αν το πρόβλημα δεν λυθεί πρέπει να επικοινωνήσετε για βοήθεια.
1. Ελέγξτε αν το floppy drive εμφανίζεται στο παράθυρο Ο Υπολογιστής μου.
2. Ελέγξτε την κατάσταση της δισκέτας:
i. Αντιγράψτε σε μία καινούρια δισκέτα ένα τυχαίο αρχείο από έναν άλλο υπολογιστή.
ii. Δοκιμάστε να την διαβάσετε στον υπολογιστή με το floppy που έχει πρόβλημα.
iii. Αν μπορείτε να διαβάσετε την καινούρια δισκέτα τότε το floppy drive λειτουργεί κανονικά. ΜΗΝ ΞΑΝΑΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΣΕΤΕ την δισκέτα που δεν διάβαζε.
3. Αν το πρόβλημα δεν λυθεί πρέπει να επικοινωνήσετε για βοήθεια.
1. Ελέγξτε αν το CD-ROM drive εμφανίζεται στο παράθυρο Ο Υπολογιστής μου. Αν όχι κάντε επανεκκίνηση και δοκιμάστε ξανά.
2. Αν το πρόβλημα δεν λυθεί πρέπει να επικοινωνήσετε για βοήθεια.
1. Ελέγξτε αν το CD-ROM drive εμφανίζεται στο παράθυρο Ο Υπολογιστής μου. Αν όχι κάντε επανεκκίνηση και δοκιμάστε ξανά.
2. Δοκιμάστε να διαβάσετε ένα άλλο CD. Αν δεν διαβάζει ούτε τον νέο δίσκο τότε το πρόβλημα είναι στην συσκευή.
3. Αν το πρόβλημα δεν λυθεί πρέπει να επικοινωνήσετε για βοήθεια.
1. Ελέγξτε αν το καλώδιο δικτύου έχει τραβηχτεί από τον υπολογιστή ή την πρίζα δικτύου ή το hub. Βγάλτε το και βάλτε το ξανά, κουμπώνει με ένα χαρακτηριστικό ¨κλικ¨. Ελέγξτε αν ανάβει το λαμπάκι της κάρτας δικτύου στο πίσω μέρος του υπολογιστή. Αν όχι μπορείτε να επικοινωνήσετε για βοήθεια.
2. Δοκιμάστε ξανά, ανοίγοντας τον Internet Explorer ή τον Netscape Navigator. Πρέπει να εμφανιστεί το site το οποίο ζητήσατε. Αν η σελίδα δεν εμφανίζεται δοκιμάστε και σε κάποια άλλη (είναι πιθανόν να έχει πρόβλημα το site).
3. Κάντε επανεκκίνηση και σιγουρευτείτε ότι συνδεθήκατε στα Windows και στο δίκτυο με τον σωστό κωδικό και όχι πατώντας Cancel. Δοκιμάστε ξανά ανοίγοντας τον Internet Explorer ή τον Netscape Navigator. Αν εμφανιστεί η σελίδα τότε το πρόβλημα έχει λυθεί.
4. Αν το πρόβλημα δεν λυθεί πρέπει να επικοινωνήσετε για βοήθεια.
1. Ελέγξτε αν ο εκτυπωτής είναι στην πρίζα και ανοιχτός.
2. Βεβαιωθείτε ότι επιλέγετε τον σωστό εκτυπωτή.
3. Ελέγξτε ότι ο εκτυπωτής έχει μελάνι και έχει χαρτί και ότι επιλέγετε την σωστή κασέτα τροφοδοσίας (όπου αυτό είναι διαθέσιμο).
4. Βεβαιωθείτε ότι το λαμπάκι με την ένδειξη On Line (όπου είναι διαθέσιμο) είναι αναμμένο και ότι δεν ανάβει ή αναβοσβήνει κανένα προειδοποιητικό λαμπάκι (πρόβλημα στο μελάνι ή την τροφοδοσία χαρτιού).
5. Αν πρόκειται για τοπικό εκτυπωτή βγάλτε και ξαναβάλετέ το καλώδιο που τον συνδέει με τον υπολογιστή, ΕΧΟΝΤΑΣ ΤΟΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗ ΚΑΙ ΤΟΝ ΕΚΤΥΠΩΤΗ ΚΛΕΙΣΤΟ.
6. Αν πρόκειται για εκτυπωτή δικτύου επαναλάβετε τα βήματα 1 ως 4 και ελέγξτε αν το καλώδιο δικτύου είναι στην πρίζα. Βγάλτε το και ξαναβάλετέ το.
7. Αν το πρόβλημα δεν λυθεί πρέπει να επικοινωνήσετε για βοήθεια.Για περισσότερη βοήθεια ανατρέξτε στην κατηγορία Προβλήματα εκτυπωτών.
Εμφανίζει κάποιο μήνυμα
Αν δεν γνωρίζετε πως να το αντιμετωπίσετε, πρέπει να επικοινωνήσετε για βοήθεια..
1. Βεβαιωθείτε ότι ο υπολογιστής ξεκινάει και ότι μετά από λίγο το ένα από τα δύο λαμπάκια στο μπροστινό του μέρος (συνήθως το κόκκινο) σβήνει ή ότι κάνει τον χαρακτηριστικό ήχο λειτουργίας του.
2. Ελέγξτε αν το λαμπάκι ένδειξης λειτουργίας της οθόνης είναι αναμμένο. Αν όχι ελέγξτε το καλώδιο τροφοδοσίας της οθόνης. Βγάλτε το και ξαναβάλετέ το στην οθόνη και την πρίζα. Ελέγξτε με μια άλλη συσκευή αν η πρίζα έχει ρεύμα.
3. Αν το λαμπάκι ένδειξης λειτουργίας είναι αναμμένο ελέγξτε αν το καλώδιο που συνδέει την οθόνη με την κεντρική μονάδα του υπολογιστή είναι σωστά στην θέση του και δεν έχει αποσυνδεθεί.
4. Αν το πρόβλημα δεν λυθεί πρέπει να επικοινωνήσετε για βοήθεια.
3. Αν το πρόβλημα δεν λυθεί πρέπει να επικοινωνήσετε για βοήθεια.
1. Ελέγξτε τον αριθμό των χρωμάτων που εμφανίζει η οθόνη σας κάνοντας κλικ στο κουμπί Έναρξη, τοποθετήσετε το δείκτη του ποντικιού στην επιλογή Ρυθμίσεις, κάνετε κλικ στην επιλογή Πίνακας Ελέγχου, κάνετε διπλό κλικ στο εικονίδιο Οθόνη και στη συνέχεια κάνετε κλικ στην καρτέλα Ρυθμίσεις. Στην περιοχή Χρώματα, κάντε κλικ στον αριθμό των χρωμάτων που θέλετε να εμφανίζει η οθόνη σας.
2. Ελέγξτε αν το καλώδιο που συνδέει την οθόνη με την κεντρική μονάδα του υπολογιστή είναι σωστά στην θέση του.
3. Αν το πρόβλημα δεν λυθεί πρέπει να επικοινωνήσετε για βοήθεια.
1. Πατήστε τα πλήκτρα CTRL + ALT + DEL μία φορά. Στο παράθυρο διαλόγου Κλείσιμο προγράμματος, κάντε κλικ στο πρόγραμμα που δεν ανταποκρίνεται και στη συνέχεια κάντε κλικ στο κουμπί Τέλος εργασίας. Μπορείτε επίσης να επιλέξετε Τερματισμός Λειτουργίας.
2. Αν το πρόβλημα δεν λυθεί κλείστε όλα τα προγράμματα επιλέγοντάς τα ένα - ένα και μετά κάντε κλικ στο Τερματισμός Λειτουργίας.
3. Αν το πρόβλημα δεν λυθεί πρέπει να επικοινωνήσετε για βοήθεια.
1. Ελέγξτε αν τα ηχεία είναι ανοιχτά και συνδεμένα στον υπολογιστή καθώς και ότι δεν είναι χαμηλωμένη η έντασή τους.
2. Ελέγξτε αν είναι συνδεμένα στην σωστή θέση η οποία γράφει Audio out ή Line Out ή έχει πράσινο χρώμα.
3. Ελέγξτε αν εμφανίζεται το εικονίδιο με το ηχείο στην μπάρα εργασιών δίπλα στο ρολόι. Αν εμφανίζεται βεβαιωθείτε ότι δεν είναι ενεργοποιημένη η Αποκοπή (Mute) ή ότι δεν είναι χαμηλωμένη τελείως η ένταση.
4. (Για προχωρημένους) Ανοίξτε την Διαχείριση Συσκευών κάνοντας δεξί κλικ στο εικονίδιο Ο Υπολογιστής μου (My Computer) και επιλέγοντας Ιδιότητες (properties). Βεβαιωθείτε ότι εμφανίζεται η επιλογή Ελεγκτές Ήχου, Βίντεο και Παιχνιδιών και ότι δεν έχουν εμφανίζεται θαυμαστικό η Χ. Αν εμφανίζεται Χ κάντε δεξί κλικ στην συσκευή και επιλέξτε Ενεργοποίηση.
5. Αν το πρόβλημα δεν λυθεί πρέπει να επικοινωνήσετε για βοήθεια.
1. Ελέγξτε αν τα ηχεία είναι ανοιχτά και συνδεμένα στον υπολογιστή καθώς και ότι δεν είναι χαμηλωμένη η έντασή τους.
2. Ελέγξτε αν είναι συνδεμένα στην σωστή θέση η οποία γράφει Audio out ή Line Out ή έχει πράσινο χρώμα.
3. Ελέγξτε αν εμφανίζεται το εικονίδιο με το ηχείο στην μπάρα εργασιών δίπλα στο ρολόι. Αν εμφανίζεται βεβαιωθείτε ότι δεν είναι ενεργοποιημένη η Αποκοπή (Mute) ή ότι δεν είναι χαμηλωμένη τελείως η ένταση.
4. Αν το πρόβλημα δεν λυθεί πρέπει να επικοινωνήσετε για βοήθεια.
1. Ελέγξτε αν τα ηχεία είναι ανοιχτά και συνδεμένα στον υπολογιστή.
2. Ελέγξτε αν είναι συνδεμένα στην σωστή θέση η οποία γράφει Audio out ή έχει πράσινο χρώμα.
3. Ελέγξτε αν εμφανίζεται το εικονίδιο με το ηχείο στην μπάρα εργασιών δίπλα στο ρολόι. Αν εμφανίζεται βεβαιωθείτε ότι δεν είναι ενεργοποιημένη η Αποκοπή (Mute) ή ότι δεν είναι χαμηλωμένη τελείως η ένταση.
4. Κάντε δεξί κλικ στο εικονίδιο με το ηχείο στην μπάρα εργασιών δίπλα στο ρολόι και επιλέξτε Άνοιγμα των ρυθμίσεων έντασης ήχου. Βεβαιωθείτε ότι στην περιοχή του CD δεν είναι επιλεγμένη η Αποκοπή και ότι δεν είναι χαμηλωμένη τελείως η ένταση.
5. Αν το πρόβλημα δεν λυθεί πρέπει να επικοινωνήσετε για βοήθεια.
1. Κλείστε τον υπολογιστή και ελέγξτε το καλώδιο του mouse. Βγάλτε το και ξαναβάλετέ το στην σωστή θέση (έχει πράσινο χρώμα ή το σύμβολο του mouse).
2. Αν το ποντίκι λειτουργεί αλλά δεν ακολουθεί τους χειρισμούς σας ανοίξτε το, βγάλτε την μπίλια και καθαρίστε την βρωμιά από τους δύο μαύρους άξονες που υπάρχουν. Κλείστε το και δοκιμάστε ξανά.
3. Αν το πρόβλημα δεν λυθεί πρέπει να επικοινωνήσετε για βοήθεια.
1. Κλείστε τον υπολογιστή και ελέγξτε το καλώδιο του πληκτρολογίου. Βγάλτε το και ξαναβάλετέ το στην σωστή θέση (έχει μωβ χρώμα ή το σύμβολο του πληκτρολογίου).
2. Αν κατά την εκκίνηση ανάβουν και τα τρία λαμπάκια του πληκτρολογίου πιθανόν να έχετε βάλει ανάποδα το πληκτρολόγιο και το ποντίκι. Κλείστε τον υπολογιστή, ελέγξτε και δοκιμάστε ξανά.
3. Αν δεν λειτουργούν κάποια μόνο από τα πλήκτρα του keyboard τότε πιθανόν να χρειαστεί καθάρισμα ή αντικατάσταση.
4. Αν το πρόβλημα δεν λυθεί πρέπει να επικοινωνήσετε για βοήθεια.
Προβλήματα εκτυπωτών
2. Βεβαιωθείτε ότι επιλέγετε τον σωστό εκτυπωτή στο παράθυρο διαλόγου Εκτύπωση (για να εμφανιστεί το παράθυρο διαλόγου πρέπει να επιλέξετε Εκτύπωση από το μενού Αρχείο και όχι από το κουμπί στην μπάρα της γραμμής εργαλείων).
3. Ελέγξτε αν ο εκτυπωτής μελάνι και έχει χαρτί και ότι επιλέγετε την σωστή κασέτα τροφοδοσίας (όπου αυτό είναι διαθέσιμο).
4. Αν πρόκειται για τοπικό εκτυπωτή βγάλτε και ξαναβάλετέ το καλώδιο που τον συνδέει με τον υπολογιστή, ΕΧΟΝΤΑΣ ΤΟΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗ ΚΑΙ ΤΟΝ ΕΚΤΥΠΩΤΗ ΚΛΕΙΣΤΟ ΟΤΑΝ Η ΣΥΝΔΕΣΗ ΓΙΝΕΤΑΙ ΜΕΣΩ ΤΗΣ ΠΑΡΑΛΛΗΛΗΣ ΘΥΡΑΣ.
5. Αν πρόκειται για εκτυπωτή δικτύου επαναλάβετε τα βήματα 1 ως 3 και ελέγξτε αν είστε συνδεμένοι στο τοπικό δίκτυο.
6. Αν το πρόβλημα δεν λυθεί πρέπει να επικοινωνήσετε για βοήθεια.
2. Αν το πρόβλημα δεν λυθεί μπορείτε να επικοινωνήσετε για βοήθεια.
Ο εκτυπωτής δεν ανοίγει καθόλου
1. Ελέγξτε αν ο εκτυπωτής είναι στην πρίζα και ανοιχτός. Ελέγξτε το καλώδιο τροφοδοσίας και στα δύο άκρα του.
2. Αν το πρόβλημα δεν λυθεί πρέπει να επικοινωνήσετε για βοήθεια.
2. Ελέγξτε ότι στο παράθυρο διαλόγου Εκτύπωση είναι ενεργοποιημένη η επιλογή Όλες στην Περιοχή σελίδων.
3. Επανεκκινήστε τον υπολογιστή και τον εκτυπωτή και δοκιμάστε ξανά.
4. Ελέγξτε αν έχει τελειώσει το toner ή το μελάνι του εκτυπωτή.
5. Αν το πρόβλημα δεν λυθεί πρέπει να επικοινωνήσετε για βοήθεια.
2. Αν το πρόβλημα δεν λυθεί πρέπει να επικοινωνήσετε για βοήθεια.
2. Βγάλτε το χαρτί που υπάρχει στην κασέτα τροφοδοσίας και ξαναβάλετέ το απομακρύνοντας φύλλα που είναι τσαλακωμένα ή λερωμένα. Χρησιμοποιείτε καινούριο, καθαρό χαρτί.
3. Ελέγξτε αν έχει κολλήσει χαρτί στον εκτυπωτή και ακολουθήστε τις οδηγίες της βοήθειας Κόλλησε χαρτί στον εκτυπωτή
4. Αν το πρόβλημα δεν λυθεί πρέπει να επικοινωνήσετε για βοήθεια.
Κατηγορίες service
Εκτυπωτές
Εξειδικευόμαστε στο service σε όλους τους Laser εκτυπωτές που διαθέτετε! Επίσης παρέχουμε service και σε inkjet εκτυπωτές όταν το κόστος επισκευής δεν ξεπερνάει την αρχική τιμή του εκτυπωτή!
Laptop
H εταιρεία μας, διαθέτει μεγάλη εμπειρία στις αναβαθμίσεις και στο service laptop και notebooks.
Εισάγουμε, χιλιάδες διαφορετικούς κωδικούς αυθεντικών προϊόντων όλων των κατασκευαστών και βρίσκουμε ταχύτατα τη λύση στο πρόβλημά σας.Επισκευάζουμε όλα τα μοντέλα της αγοράς.
Υπολογιστές
Το κατάστημα μας σας παρέχει τη δυνατότητα συντήρησης των μηχανημάτων (Η/Υ) & των δικτύων που διαθέτετε, εφόσον επιθυμείτε την άμεση, έγκαιρη και αξιόπιστη επίλυση των προβλημάτων σας σε επίπεδο hardware και software.
Βοηθητικές οδηγίες
Μερικές βοηθητικές οδηγίες για τη συντήρηση , τα προβλήματα του υπολογιστής σας και του εκτυπωτή.
Γρήγορα Links
Drivers Εκτυπωτών
τηλεφωνική επικοινωνία
210 4177210
210 4177211